1. PREKIŲ PRISTATYMAS LIETUVOJE:

  • PRISTATYMAS NEMOKAMAS perkant už 40,00  Eur ir daugiau (išskyrus Kuršių Neriją).
  • Prekių pristatymo būdai ir kaina:
Kurjeriui pristatant nurodytu adresu 3,00 Eur Pristatymas per 1-5 d. d.
Atsiimant Omniva LT paštomate 2,50 Eur Pristatymas per 1-5 d. d.
Atsiimant DPD paštomate 2,60 Eur Pristatymas per 1-5 d. d.
Atsiimant LP Express paštomate 2,60 Eur Pristatymas per 1-5 d. d.

Atsiimant Lietuvos pašto skyriuje 

(atsiprašome, paslauga laikinai neteikiama)

3,50 Eur Pristatymas per 1-3 d. d.

  • Pristatant į Kuršių Neriją papildomas mokestis − 17,38  Eur. (atsiprašome, paslauga laikinai neteikiama)
  • Atsiskaitymas už prekes kurjeriui prekių pristatymo metu - 2,50 Eur. (atsiprašome, paslauga laikinai neteikiama)

2. PREKIŲ PRISTATYMAS EUROPOS SĄJUNGOS VALSTYBĖSE:

  • Prekės į ES šalis siunčiamos registruotu paštu per Lietuvos paštą. 
  • Siuntimo kaina ES šalyse − 15  Eur.
  • Siuntimas gali trukti iki 10 darbo dienų, priklausomai nuo šalies, į kurią siunčiama prekė.

 

Prekės išsiunčiamos tik darbo dienomis.

Pasirinkti Jums tinkantį pristatymo būdą galėsite užsakymo suvestinėje prieš jį patvirtinant.

✔ Tik gavus apmokėjimą už prekes, pradedamas formuoti prekių siuntinys ir pradedamas skaičiuoti prekių pristatymo terminas. Pateikus užsakymą prekės rezervuojamos iki 5 dienų. Vėliau, negavus apmokėjimo, yra laikoma, kad pirkėjas savo noru nutraukė pirkimo-pardavimo sutartį ir prekių užsakymas yra atšaukiamas.

Jei neradote Jums patogaus pristatymo būdo, susisiekite su mumis − eparduotuve@gyduolis.lt arba telefonu 8 674 27616.

Omniva pranešimas (2020-03-13):

„Dėl koronaviruso protrūkio grėsmės Lietuvoje paskelbus ekstremalią situaciją, ėmėmės prevencinių veiksmų, kad būtų užtikrintas mūsų darbuotojų, klientų bei visuomenės sveikatos saugumas. Suprantame, kad apsipirkimas internetu tampa dar viena svarbia prevencijos priemone ir dedame visas pastangas išlaikyti įsipareigojimą siuntas pristatyti laiku bei įprastine tvarka. Vis dėlto, dėl tikėtinai išaugsiančio siuntų srauto, prašome kantrybės, jei siuntų pristatymas šiek tiek vėluotų.

Dalinamės prevenciniais veiksmais, kurių imamės visos įmonės mastu:

• Paštomatų dezinfekcija: valomas ne tik ekranas, bet ir visi pagrindinio modulio paviršiai, kurie yra liečiami naudojantis paštomatu;

• Dezinfekuojami kurjerių skaneriai;

• Įpareigojame darbuotojus laikytis ypatingos asmeninės ir darbinės higienos ir tam suteikėme visas priemones;

• Kurjeriai dirba su vienkartinėmis pirštinėmis, keičia jas kaskart aptarnavę paštomatą;

• Dezinfekuojami visi automobilių salonų paviršiai;

• Rekomenduojame mūvėti pirštines visiems besinaudojantiems paštomatais.

Tikime, kad laikydamiesi visų prevencinių priemonių būsime sveiki, o siuntos pristatys kiekvienam iš mūsų dar daugiau džiaugsmo.“